وای به حالمان اگر...

 

 



نظرات شما عزیزان:

گل خوشبو
ساعت0:29---15 آبان 1394
سلام سلام.خوفی سلامتی؟اومدم دعوتت کنم مهمونی.میای بریم؟قدمت سرچشم.مطالب نفس های اخرم رو بخون و نظرتو بگو.خوشحال میشم.

samira
ساعت11:45---4 تير 1394
وای به حال ما که ساکت نشسته ایم و میبینیم...
به ما هم سر بزنید با تبادل لینک موافق بودید خبرمون کنید
پست جدیدمونم با این عنوانه
http://dastane-khali.blog.ir/post/14/%D8%AC%D8%AF%D9%88% D9%84-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D9%86-%D9%88%D8% AA%D9%88


حماسه ظهور
ساعت16:52---13 اسفند 1393
سلام
اللهم عجل لولیک الفرج
آقا وبلاگتون بسیار پربار است
من شما رو لینک کردم شمام مارا لینک کنید
http://omid-rch.loxblog.com
پاسخ: لینک شدین


misagh22
ساعت16:48---7 اسفند 1393
سلام دوست عزيز
مطالب تاثير گذاري داريد ولي تا وقتي مخاطبين وبلاگتون افرادي هم عقيده با خودتونن به هدف اصلي نرسيديدو در واقع لازمه ما انديشه و افكارمون را به افرادي با فكر متضاد و مخالف هم عرضه كنيم كه لازمش اين هست كه 1- وبلاگ ها متحد و هماهنگ عمل كنن و كيفيت كار را بالا ببرن
2- جريان سازي كنن و كمپين هاي ويژه بزنن
در نهايت واسه انجام چنين كاري از شما دعوت به همكاري ميكنيم و البته اميدوارم اين خبر را پخش كنيد. منتظرتون هستم
ياحق


با افتخار لينك شديد
منتظرتان هستم
ومن الله توفيق


محسن
ساعت21:36---5 اسفند 1393
سلام وبلاگت خیلی عالیه لطفا ب منم سر بزن
www.4joking.loxblog.com


ریحانه
ساعت6:00---4 اسفند 1393
...
من دیگر نمی توانم پاسخگوی بیچارگی اش باشم
حواله ام نکن به این در و آن در
جز تو دری نیست
جز تو گشایشی نیست
ای به فدای دل تنهای تو
"چقدر کم هستم"
چقدر برای "فدای تو شدن" کم هستم
مرا ببخش
که حتی لایق به فدای تو شدن هم نیستم...
اللهم عجل لولیک الفرج


رهرو ولایت
ساعت19:35---16 بهمن 1393
خیلی قشنگه وبلاگت .واقعا آفرین


mohajabee
ساعت13:14---4 بهمن 1393
احسنت مطالبتون عالین .

رضا
ساعت17:40---3 بهمن 1393
سلام همسنگر وبلاگ خوبی دارید موفق باشید
...


بیسیمچی
ساعت15:56---3 بهمن 1393
وبلاگتون عالی بود....
واقعا میگم....
هرچند کامل نرسیدم تمام پست هارو بخونم...اما ان شاالله سر فرصت میام و دقیق تر مطالعشون میکنم...ممنون...یا علی مدد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ جمعه 3 بهمن 1398برچسب:وای,حال,وای به حالمان,شهدا,شرمنده,شهدا شرمنده ایم, توسط شهید همت